Maryyy <-- word

yooaa,

lagar lunch och pratar med randoms på facebook. Snart ska jag gå och låsa in mig på biblioteket igen. (Idag regnar de iaf på riktigt, yes!) Inne på slutspurten nu med plugget, den som är viktigast ni vet. Det är nu allt kan avgöra.

Igår när vi kom hem (vid två tiden på morgonen) satt jag och Klara på hennes trappa och pratade, medans hon knapprade ivrigt på sin mobil. Så fick jag ett sms som sa:
- Are you home yet?
Guess from who? KLARA. haha, knäppis. Jag satt ju precis framför henne. Snacka om korttids minne.

Hehe, ps. LOVE the new spotify thing. Där du kan sända låtar till kompisar och lyssna på vad sina kompisar lyssnar på. YEEAAAHHH :D tacka gud för spotify!

ps2. Till Klara ---> om du inte kommer och hämtar ditt godis inom 30 min så kommer det vara borta. OKKK???


HELT SJUKT STÖRT SNYGGA! word. yaaa

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygga tjejer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />