Maryyy

Ska strax till Dr. Pedersen (kiropraktorn) och sen hypra upp mig med kaffe på Starbucks. OCH NU BLEV TIDEN JÄTTEMYCKET!!! MSÅTE RUSA!

puss, saknar er i swe!


UPDATE!!!!
tbx från Dr. P. Mötte Klara påvägen ut, hade glömt att hon också skulle dit.

Har MATH-FINAL idag. Tänkte bara gå dit och säkra mitt A. Easy cake. Yaaa...

Idag har jag ätit 3 frukostar...
1. flingor, färska jordgubbar och vanilj soyamilk
2. två mackor med turkey och ost
3. ÄGG

haha, FATTA (!) IMORGON ÄR JAG KLAR MED SKOLAN!!!!!!!!!!!! yaaaaaaaa (efter min ekonomifinal)

Håll ut Mary, :)


ASSÅ SHIT!! Vem är det som kan hjula så bra???


Här ser ni iaf 'THE PRO'. The dude ovanför har lite att jobba på.... ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

haha! kul att du glömt bort att jag skulle dit, nr jag ringde dig typ 15min innan!! hur var det med det där korttidsminnet hörreduu? ;)

2010-05-10 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />