Maryyy

Ni haoo..


3 saker jag inte prioriterar när jag har mycket på agendan:

1. Handla mat.
yaaa... det tar 100 tusen år att gå i affären och sen är jag alltid helt slut när jag kommer hem. ashh, bättre och äta den gamla tråkiga maten man har hemma. Erkän?

2. Tvätta kläder.
Om jag minns rätt var de exakt två veckor sedan jag stoppade huvudet i tvättstugan. (nej, jag använder inte underkläder 2 gånger). Borde snart pallra mig dit.


3. Borsta håret.
Det upptäckte jag idag. Jag hade en stor knut-boll på bakhuvudet. whhaattaa. Men efter några (läs: massa) ilskna tag med borsten + halva balsams flaskan såg jag faktiskt ganska normal ut igen. :)


ps. En vecka tills vi åker till FLORIDA!! yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />