Maryy

HOLA!!!!!


Lördagen är här. ÄNTLIGEN!!!!!!! Igår efter mina klasser så dog jag i sängen i en timma. Sen tränade vi lite och direkt efter gick vi till "Hawaii" festen på boulevarden. Det var massa gratis mat och aktiviterer. Vi åt pizza, hamburgare, sockervadd, glass m.m. Sen var jag hos en SPÅDAM!!!!!! (<--- de får ett eget inlägg senare). Sen hade jag lite awkward samtal med folk. Tex, en kille som kom fram och kramade mig å sa "Hiiii Maryyy". ehh, jag kände igen han lite men de kopplade inte nånstans. Så ja ba: "hiii, how are uu"... sen efter några meningar tändes lampan. Förstår inte hur jag kan glömma bort folk hela tiden, och NAMNEN är ännu värre. Herregud, jag kommer aldrig ihåg vad folk heter... jaja, måste jobbas på!!!!! 

Iaf..
Efter de drog jag å Klara på talangshowen på skolan. Fett mkt bättre än rudbecks må jag säga :P Där träffade jag min econkompis som tog hos med hem till killen som kom två i talangtävlingen. Asgrym på elgitarr va han. :) Där var vi ett tag innan vi drog hem igen. Laura var med också!!! :))

Väl hemma fick jag lite roliga sms, men de avslöjar vi inte här. haha lol.

okej, dags att begrava sig i plugg. hej så länge.


znark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />