maryy, måndag. men känns som fredag hela veckan. (9 dagar tills jag står på svensk mark)

JAMEN HALLÅ ELLER

idag har vi fixat våra skabb-naglar på fossingar 

såhär såg dom ut innan...

skabbeliskabb

och såhär såg jag och klaris ut medans fötterna förvandlades (verra va fotograf).

Klara i massage stolen samtidigt som hon försöker hänga med i kändisvärlden...


Jag försöker se söt ut medan vietnam-damen jobbade på mina skabbfötter.


RESULTATET!!!.
försökte ta miljoner bilder på fötterna men det var helt enkelt inte en bra fotodag för mina fossingar så det enda som gick vara med blev stortån. fett med ilandsproblem. aja, njut ;P



Som pricken över i:t får ni dagens outfit också!
kategori: "hej jag vet inte hur man böjer armarna"

bikini + top: H&M
Shorts + solglasögon: Charlotte Russe
örhängen: Walmart.. hehehe
Väska: "klaras gaderob"

SISTA SERIÖSA DAGEN I DALLAS IMORGON, innan vi drar till regionals i Austin. Josefine Koskinen (ofta kallad Fia :P), Anna Wessman och Sofia Öberg ska dit. Så vi blir 5 svenskar att hålla reda på i west regions mästerkapet. sen finns east också... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />