Maryy' hos spådamen

Hej hopp..

Jag fick som sagt min framtid förutspådd hos en dam igår. 6 månader framåt kolla hon på. Kortfattat så sa hon:

1. Jag ska satsa på min egen "platform", alltså min egen grund. Så att jag står stabilt på jorden. Att jag ska satsa på att bli självständig.
2. Om jag gör de jag brinner för och lyssnar på mig själv kommer jag hitta en snabbare väg framåt i livet. Iställe för att ta massa zic zac vägar.
3. Om jag inte har folk runtomkring mig som brinner för samma sak som jag och är lika envisa och framåt som jag kommer jag bli uttråkad.
4. Hälsan var bra.. några små ändringar kan bli möjligt, men kommer funka bra iaf.

Det var mkt med fire, drivkraft åså. :)
Grymt kul var de iaf! :)) Inte för att jag tror på sånt där men det är alltid kul att höra ju! Som när man läser horoskopet i Metro ;P

Nu har jag pluggat arslet av mig och jag ligger ändå efter i min planering. Bajs.

puss hörs sen. Ikväll har jag bästa planerna uppbokade :D:D:D !!!!


jamen tjena ego bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW! I LOVE YOUR GLASSES!!!

2010-05-02 @ 13:56:50
Postat av: Mary

hahahhahahahaha, så rart ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />