Maryy' börja nedräkna?

AAAAOOOOO,

kan inte fatta att jag är i Sverige snart (om 10 dagar). Jag tänker hela tiden på allt jag har inte har ätit på sjukt länge!

TYP...!
Falukorv
Svenska köttbullar
Mamma bullar med russin
Svensk hederlig saft
LÖSGODIS
Leverpastej
kalvkorv
bregott smör
strömming
grillat kött
grillad lax
A-fil
filmjölk med jordgubbsmak
kebaben på sveavägen :P
"svensk" pizza
våra hemodlade jordgubbar
å våra sura äpplen i trädgården
havreflan
jansson tunna skivor 
ferraribilar
kamomill te
svensk honung
pepparkakor
hushållsost

ja, det är allt jag tänker på nu...  Å ni ska veta hur AVIS JAG ÄR ATT NI DÄR HEMMA KAN ÄTA ALLT DET DÄR!!!!!! ughhh. här nedan ser ni min avis min...




just de,
vad har jag gjort idag?
Packat, slängt och organiserat. Ska vare ute ur Daniel House på onsdag när vi åker till regionals. Får crashha hos Silje sen.
Och hunnit sola och ta en massa drit kort. Lagat mat, tränat, spelat monopol, gjort armband, ätit yougurt-glass, och snackat skit. Nu har klockan passerat tolv och imån ska jag köra mitt favo banpass, 600-500-400-300-200. Har dött varje gång jag har gjort det, så det lär bli samma imorgon. PÅ EN SÖNDAG. Ja, ta mig tusan. Godnatt var de ja...
nuss nuss (puss på norsk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />