Mary' sommarlovs dag nummer 1

Idag har jag gjort allt (typ) som jag har skjutit upp de senaste veckorna. Dessutom har luftfuktigheten var 80 PROCENT idag. Det är typ djungelkänsla. Jag skojar inte.

Jag har investerat i en klänning idag.

Lite sådär mes-sverige-känsla på den. Men jag gillar den.


Sen ville Vovvis och Verra också vara med. Jag var måttligt road av sällskapet. Men men :P


Sen packade jag lite också. SKA JU TILL FLORIDA IMÅN (<--Conference). Jag tror inte på att vika kläder när man packar. Så min packning går ut på att mosa. (Ja jag vet, jag har en apliknande form. Men kepsen är iaf fin)


Klara fick vara DJ. No comments.


Anledningar till denna bild:
1. Vi ska träna på morgonen imån, innan vi åker. Morgonträning=sova i träningsoutfiten=tjäna 5min sömn.
2. De vita på benen=usa vaxet suger=jag är så trött på att raka så jag provade hårborttagningkräm=men de räckte bara till halva benen=jag fick raka resten iaf...
3. Smoothie=Sara hade gått och lagt sig=jag fick göra smootie på toan=eftersom de låter som en orkan
4. Frisyren=ehh, den ser alltid så. Håret på sniskan är så 2010.


Jaja, nu ska jag sova. VI HÖRS I FLORIDA! LOTS OF LOVEEE!!


ps. hann inte mejla alla jag skulle. Eller rättare sagt hann bara mejla en: Johan Wettergren. Känn dig hedrad J.
ps2. ska mejla ikapp mig imån :)

Kommentarer
Postat av: micke

du är fan jävligt kul ibland mary :P

Postat av: Sanna

Nu är du på rätt bana igen

2010-05-13 @ 14:12:31
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/
Postat av: m.

gud vad kul blogg ni har tjejer!



härligt med sommarlov, läntar till mitt här hemma i sverige.

2010-05-13 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />