Mary padre island

Till Mamma och Pappa.

jag lever. ni behöver inte vara oroliga. Jag är på Padre Island med Klara och hennes pappa. Sjukt fint här nere och fett najs att se HAVET!!!!! (gulf of mexico)
- nej vi har inte sett nån olja. det är chill med den här.

idag så FISKADE VÅR BADGRANNE UPP EN HAJ!!!!!! Ba, whattafuck. jag låg där och kollade på hur han slet med fisk spöt och så sa jag..
- hahah, tänk om det är en haj!
för han slet med hela kroppen. ochså VIPS så låg en haj på stranden (1,5m). Jag fick klappa den ;)

sen badade jag inte mer (jo de gjorde jag... men ändå).

på tisdag åker jag till sverige. ööhh


ja, den är inte så puttig som den ser ut


klara var i extas ;)



hejjjjj på er kalla sweriiggöööö


Kommentarer
Postat av: lena

här är det ju jättevarmt, tror det sträckte sig till 19 grader idag;D jiiihaa

2010-05-31 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />