FIA - Sitter i lobbyn på Hilton

Aaaah kill me dom har inget trådlöst på rummet så jag måste sitta i lobbyn för att ha tillgång till internet ;) Sååå jobbigt mohaha... Any ways vi kom precis till hotellet, jag loggade in för att kolla om alla mina betyg har kommit upp än, alla utom ett var uppe och jag är väldans nöjd med den här semsterns betyg :) Flygresan var inte så jobbig, jag halvsov hela flygresan och sen köpte jag mig en go sallad när vi mellanlandade i Dallas. Mary vad coolt det är på eran flygplats, tåg som tar en till andra sections. fatta att det är så stort att man åker tåg till andra sidan flygplatsen haha jag var imponerad. Och varmt, jaahaa du det är det verkligen! Kommer svettas ihjäl här borta i värmen, varmt och fuktigt på en och samma gång. Men det ska gå! Nu ska jag upp till rummet och byta om för en lite lätt löprunda och checka in Austin :)


How strong? Too strong! How strong? Too strong! One, two, three; AZTECS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />