FIA - Oh wow

Crazycrazy girl living in a crazycrazy world! Vad roligt att jag äntligen har hittat hit va? Jag har i för sig varit inne här några gånger och börjat skriva på ett inlägg men sedan raderat det och loggat ur utan något postat inlägg. Men men så äre.. Det händer liksom för mycket just nu, många braiga saker. Helgen spenderade jag med Edwin, sen har jag umgåtts med Chris som åkte hem igår kväll. Jag, A och A körde henne till flygplatsen. Efter det städade jag fiskarnas hem för M ska vara barnvakt åt dom när vi åker hem över sommaren eftersom KK inte vill ta han om dom. M kommer att bli en väldans braig barnvakt men det var jobbigt att säga hejdå till mina fiskar och deras plats framför fönstret är så tomt nu, inget bubbel och inget godmorgon knackade på glaset. Mohaha :) Jag gillar inte att säga hejdå, det är alltid lika jobbigt och tråkigt.

Tränat har jag också hunnit med, har kört några hårda träningspass på banan alldeles ensammen eftersom det bara var jag i 800meters gruppen som kvalificerade mig till regionals. Vi åker till Austin, Texas idag, Seb kör oss till vanen som tar oss till flygplatsen om någon timme sisådär och jaa det ska bli riktigt häftigt att springa på en sådan stor tävling. Men jag har inte fattat det än tror jag, för jag har haft så mycket annat att tänka på, packa väskor, pengar hit och dit, ändra flygbiljetten och jaa herrensgud det har varit stressigt dom senaste dagarna. Jag som trodde sommarlov innebar ledighet och chill, no no! I alla fall vi åker till Texas i dag, vi är en trupp på 10 tjejer som åker från vårat lag, jag tar med mig laptopen så jag kommer säkert att blogga vidare för oj så mycket jag har att berätta haha jag bara skriver på så ni får ursäkta för mitt bibelinlägg. Säkert någon som uppskattar det. Nu ska jag äta tråkig gröt till frukost och packa det sista innan vi åker, peace out!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja, det var niiiice att du hittat hit. Fortsätt med det!

2010-05-25 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />