FIA- Go go go

Two more finals to go then summer! Jag hittar ingen motivation till att plugga, klockan är tio i elva och jag har inte ens lärt mig hälften av grejerna på studyguiden, baaahh!! Det kommer att bli en lång natt, jobbigt nog har jag min första final imorgon bitti klockan 8, sen en vid halv elva. Sen inga mer finals men en uppsats att skriva som ska in på fredag. I morgon ska jag fixa mina klasser för nästa semester och sen lämna tillbaka böckerna och fixa min check out form. Sen träning och banquet med laget, efter det blir det filmkväll med tjejerna!

Jag klarade kvalgränsen till regionals, jag var nummer 41 på listan. Yiieey! Vi åker nästa tisdag och kommer hem på söndag, mamma ska hjälpa mig försöka boka om min flygbiljett så jag kan åka hem på måndagen.

Nu måste jag fortsätta med pluggandet, go go go! Sista grejen innan lov, aaaahhh!!!

På fredag blire shopping och i helgen ska jag ligga vid poolen och bara njuta av livet. Kan inte fatta att skolan är över och att jag ska hem snart, jag längtar som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />