FIA - Austin - Texas

Jagsvettasihjälväder! Hej jag svettas ihjäl här borta i Austin, det är som en bastu och i dag när jag tränade på banan så svettades jag jättemkt, äckligt varmt och fuktigt här. Alla klagade på det, jag klagade inte utan bara konstaterade att det var varmt och såg till att dricka väldans mycket vatten så jag behövde springa på toaletten stup i kvarten.

Any ways, banan verkar bra, många som var där och tränade idag. Jag möte en svensk idag på banan, Fatima Makakala, hon ska springa stafetten på lördag och hon kom på en rolig idé att vi borde ta ett kort på alla svenskar som är där. Får se om vi får ihop alla 5 svenskar men det borde vi nog kunna fixa... Nu sitter jag i lobbyn, ska upp till rummet och ta en powernap för jag är väldans trött efter att ha varit på banan i tre timmar. Jag värmde upp och körde några 120m stegringar och sen isbad. Ett litet isbad för alla idrottare, så man fick tränga sig ner där i iskalla vattnet med alla andra, brrr... Jag ringde och ringde och ringde, men lilla Mary ville inte svara. Ska se om hon har ringt tillbaka nu, för dom borde vara här nu.

Jag har inte hunnit fatta att jag ska springa imorgon på en stor tävling och att det kommer att vara tufft. Jag måste börja inse det för snart står jag där på startlinjen och startskottet går! Booom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />