Emmy - MAAC champions (again)

vi hade vår conference i helgen, vi vann såklart igen över dom andra lagen!
jag sprang 4x800m, 400m h och 4x400m... sprang helt ok, inte bra och inte dåligt! det var stööört varmt och fuktigt (33 grader och strålande sol)... jag har aldrig druckit så mycket vatten och ändå kände jag mig dizzy...

foten och benhinnan gjorde ont, ska till läkaren på onsdag!
här hoppar jag häck
här kör jag fågeldansen innan start

min säsong är över, jag har viloveckor framför mig nu. Idag har jag haft så sjukt mycket tid, har pluggat flera timmar i biblioteket och fått massa gjort. Tänk vad mycket tid jag lägger ner på träning egentligen...  alla vi som är vana att träna flera timmar om dagen men har viloperiod nu känner att något missas... jag säger såhär: det är skönt med vila men jag älskar att träna!!!

Kommentarer
Postat av: May-Len

Bra jobbat Emmy. Skönt med vila nu, det är du väl värd. Hoppas att det inte är ngt allvarligt m foten.

Lycka till med dina slutfinals

Kram May-Len

2010-05-04 @ 22:02:19
Postat av: Mum

Hur gick det med foten? vad sa läkaren? Puss

2010-05-06 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />