Emmy - blogga bör man, annars...?

idag har jag varit på jobbet och fixat lite inför jobbstarten, sedan tog jag tåget till Häggvik, träffade Sanna, ett par andra löparelever och så pratade jag med coach Richard. Det var jättekul att se så många kända ansikten igen, det var ett tag sen sist. Och det är alltid lika trevligt att sitta och prata med coach :) vi kollade igenom gamla träningsrapporter och gamla mål och liknande, pratade om hur träningen gått i Usa, vad jag ska göra annorlunda för nästa år och hur jag ska börja träna nu efter att min fot har läkt etc....

jag vet att ni alla tycker att det är roligare att kolla in bloggen när det finns bilder att se på, tog inga bilder idag men jag tänkte bjuda på bilder från våran idrottsmiddag som vi hade på MC ett par dagar innan vi slutade. Vi fick priser och diplom för bra prestationer, åt god middag och umgicks, det var jättetrevligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />