Maryy'' mattematik de är grejer de

100 poäng på matteprovet. OHYES!!!


annars då? inomhus säsongen är över och vi chillar i cirkus 3 veckor innan utomhussäsongen börjar. Börjar starkt nog med en 800 metare i Oklahoma innan vi åker till Stanford och jag kör 1500m helgen efter. YES! Sen kommer jag inte ihåg mer.. :P
skolan är lite seg nu i veckan. (eftersom de är endast 4 dagar kvar till spring break), jag har metrologiprov, labbrapport, musik quizz, econ quizz och en engelska uppsats öööhh. jo de var "bara" de... hehe.
på fredag har vi skandinavisk middag med alla norskor och svenskor. :D

Klockan är tjugo i elva och Veronika är fortfarande upp. :O:O Måste kolla vad hon håller på med för hemlisar.

asssshhh, godnatt på er pluttisar.



om man söker på veronika blom på google så är det här den andra bilden som kommer upp. Jag och hon på Nordiska terräng. HAHA. det måste vara ödet :D:D <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: V

Niiiiiiiiiiiiiice!!

2010-03-02 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />