Mary' mat

Mamma nämde nån gång att hon saknar bilder på mat på bloggen, så här får ni en bild på en av dagens rätter!



Består av nån "ris mix tofu mojs" som jag raffa åt mig i all hast på Central Market. Det visade sig vara världens mega super klipp. Jag la även till ruccola sallad och några champinjoner. Tada!

Vill även uppmärksamma min "drink" där bredvid med en egen bild.



Ny mixad från vår välanvända nyinköpta Blender (läs: wannabe Magic Bullet). Här i la jag jordgubbar, annanas, melon, hallon, blåbär, björnbär och lite apelsin jucie. I know, våran kyl+frys svämmar över av frukter och bär. Vi är helt galna i smooties just nu. Men goda är dom iaf.  

Mumsfillibabba. Imorgon ska jag äta torsk (från Pacific Ocean såklart, inte i Atlantic Ocean där alla fiskar är utrotningshotade :O!! ). :)

Bye. och tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />