FIA - onsdag morgon


KLOCKREN LÅT!!

Gårdagen var väldans slapp, distans på morgonen, sen till kiropraktorn och resten av dagen spenderade jag framför tvn. På kvällen bestämde vi oss för att åka till mission valley och kolla på filmen she is out of my leauge. Den var mycket bättre än vad jag trott att den skulle vara, pinsam och mycket skratt!

I dag har jag träning och senare kommer Chris kompis from Canada. Jag ska testa mina nya spikes idag på träningen, köpte dom i måndags när vi var åkte till outlet brevid mexican boarder och shoppade efter vi hängt vid poolen.... I kväll kommer några tjejer från laget över för vi ska laga middag ihop och spela apples to apple.

 Kommer att bli en toppenbra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />