Emmy - it happens

ska gå och sova strax, ville bara berätta ett par saker först

1. jag har tillbringat timmar på att lägga upp album och tagga folk på facebook, sååå logga in och kommentera tack ;)

2. jag har inte pluggat idag vilket jag borde ha gjort då jag har stöört med saker att göra för tillfället...men ingen stress, en sak i taget! festina lente -> haste slowly!

3. inatt kommer Andreas kompisar hit, dom ska vara här i två veckor. tydligen ska en av dom sova i vårat rum... snarkar han så sparkar jag ut honom haha

4. vi har fått GALNA franska grannar. dom är heeelt galna. vi somna igår till deras skrik och buller och bank.. och imorse vaknade vi till det, dom har typ brottningsmatch där inne för våra väggar skakade så mycket att saker ramlade ner från min vägg???!!! och det värsta är att dom är sååååå småååå och ser såå töntiga och oskyldiga ut (har iofs inte sett dom men det är så alla beskriver dom haha)...



jag vill tillbaka till den härliga solen nu, nu, NU!!


Kommentarer
Postat av: jenny

sjukt fin bikini syrran :D

2010-03-23 @ 12:16:28
Postat av: MAnhattan DAD

Lite spännande med de brottande franska dvärgarna. Kan du inte lägga in en bild på dem när du träffar dem?

2010-03-23 @ 12:21:10
Postat av: Emmy

tack lill sis ;)



haha jaa jag ska forsoka ta ett kort pappa. har dock inte sett dom annu sa jag vet inte om dom ser sa roliga ut som folk beskriver dom...

Postat av: May-Len

Om Andreas kompis är "störande", så får du väl hota med att han får flytta in till de franska dvärgarna!!!!

Kram May-Len

2010-03-24 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />