Mary' sommarlov är livet!

Hej alla trogna läsare som pallar klicka in fast vi är sämst på att blogga :P hehe.

Jag är hemma hos Klara Bodinson nu. KOm hit igår! Hon bor jättemysigt här ute i Nacka, och jättenära vattnet. Vi badade igår efter vi hade sprungit. Typ 10 sekunder.. men ändå.
Igår så "gjorde vi stan efter klockan 22" alltså vi var ute och partade :) Jag och Klara, fast vi mötte upp Nathalie Rohlén inne i stan också. Haha, vi hade helt sjukt kul. Måste göras om.. kankse i Dallas eftersom vi allihop ska dit i höst :D hihi

Nu håller jag och Klara på med en hemlig sak som inte får nämnas på bloggen... men vi hörs LATER. Ikväll ska jag hem till mina bloggkompanjoner och bästa kompisar Emmy och Fia! <3<3 Då ska jag se till att de sätter sig vid datorn och bloggar. BASTA! ;)

Marcus är i Venedig och steker. Och vi har bokat en resa till Grekland i juli. Sista minuten!!! AWWW :D:D:D KOmmer bli galet mysigt. <3<3

Nu ropar Klara.. Hörs. PÖSS <3<3


här var vi igår.. bland annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />