Mary goes peace&love (and happiness)

Hejdå säng och Hej tält + sovsäck + mygg + bajamajor + ... vad har jag gett mig in på :O Vi får se om jag överlever. Om de inte har något såkallt "internett" i Borlänge så kommer ni inte få läsa nån rad av mig tills på söndag... men de har jag svårt att tro. Jag hittar alltid ett tangentbord :) BUT, if not: Ha en super duper hyper vecka och alla ni som ska tävla å stå i LYCKA TILL!!!!!!! puss, (saknar redan att blogga).
.
Om ni saknar mig kan ni ju alltid ringa. Telia har täckning överallt. Japp. Överallt.
.
pusshej
.
Ibland undrar jag hur jag kan se så snygg ut hela tiden...
.
.

Kommentarer
Postat av: Lenis

Haha du tror typ att du ska till världens ände..! jag har varit i Borlänge, dont worry de har internet! ;D så nu har du inget att skylla på, blogga på hihi

ha så trevligt!

2010-06-30 @ 10:03:25
Postat av: K

here we gooooo!!!!

2010-06-30 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />