Mary´Första blogginlägget från min mac pro

Tjosan.
Är hemma i Göteborg igen. Vet inte om jag har sagt det men... JAG HAR FÅTT EN MACBOOK PRO DATOR!!!! Asskön är den! Men tack DELL för fyra fina år med dig, du kommer alltid vara närmast hjärtat fast Apple är liiiite bättre. Försöker få lite koll på alla nya funktioner nu. Har lärt mig en del från norskorna och alla amerikanare så jag är typ redan pro ;) Heheh.

Later babes. <3

ps. lycka till alla som tävlar i Eskilstuna imorgon och grattis alla som sprang igår i Göteborg :D
Jag och Marcus när vi träffades på flygplatsen. En efterlängtad kram kan man lugnt säga. :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

:') <3

2010-06-08 @ 09:42:18
Postat av: ciissii

nej åh va sött, jag blir tårögd!!

2010-06-08 @ 10:30:52
Postat av: Mary

jag antar ni menar min fina rad om min gamla DELL dator ;P jag vet, dell är en klass för sig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />