Emmy - livet är just nu en guldgruva

det känns så himla roligt att vara hemma igen. umgås med familj och vänner! varje dag har hittills innehållit flera guldkorn och jag tycker att livet är underbart just nu för det händer så himla mycket roligt, och det är så roligt att träffa alla igen!!

idag har jag tränat på gymmet, sedan åkte jag hem och låg och solade ett par timmar med Jenny, innan jag åkte till jobbet för att gå på ett möte med chefen och alla anställda i cafét. efter mötet så gick jag, Ida och Josefine en promenad till en park, satt och pratade om allt mellan himmel och jord, sedan blev vi hungriga och bestämde oss för att gå till en pizzeria i närheten. satt på uteserveringen och det var sååå gott med svensk pizza igen! samtidigt som vi satt och åt och njöt av det underbara sommarvädret så planerade sommarens alla äventyr... jag känner på mig att det kommer bli en fantastisk sommar!!! jag ska verkligen ta vara på varenda dag...


tycker så himla mycket om dessa två sötnosar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />