Maryy

Helluu...

på tågresan upp till Stockholm så hade de kopplat ihop två tåg (två tågsäten liksom). Och jag och Mac hade ju inte bokat biljett samtidigt så vi satt i var sitt av tåget. Mac i första klass och jag i andra.. så han ville inte flytta över till min vagn. :/ :P Men grejen var att vi inte kunda komma till varandra genom tåget utan fick springa utanför, så två gånger sprang vi på perrongen med mat och böcker tillvarandra när tåget stannade. hehe.
För jag hade all mat och alla kakor. Och Marcus hade dator och böcker (jag har fått killen att börja läsa böcker :O :O )

Nu ska vi snart sova för vi ska vara på flygplatsen klockan fyra imorgon. JA KLOCKAN FYRA!!!! :O:O:O SHIT POMMES!

hejdå sverige! antar att alla kommer vara lika bruna som vi när vi kommer tbx. men whatever. värme har jag nog om i texas. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />