FIA - Sveriges största vattenkrig

Igår deltog jag i Sveriges största vattenkrig, vi slog rekordet med 29 pers. Det gamla rekordet var från gärdet då det var 701 deltagare, igår var vi 730! Det var stört roligt, roligaste på länge! Jag kommer lätt vara med nästa år också och då kommer vi slå rekord igen. Dom hade frågat om brankåren kunde komma med sin bil och fylla bassängerna med vatten och dom ställde såklart upp för dom tyckte det lät som en jätterolig idé och det var det ju verkligen!!! Synd bara att jag inte tog med min hinkar för folk med hinkarna hade bästa vapnena, jag hade min lilla blomspruta och en lånad vattenpistol haha... Jag blev som ett litet barn, sprang runt och spruta vatten på allt och alla... Jag kaxa mig mot smågrabbarna med största pistolerna, en kille hade ett jättestort vapen med 4 strålar, det var galet och när jag utmanade honom så sprang han efter mig och sprutade tills han fick fylla på den igen. Vattnet var iskaallt! En väldigt rolig upplevelse, roligt att Natta och Jenny var med också, hade grymt roligt :D Vattenkriget i Södertälje nästa år är ett måste!

Bilderna är tagna från random folks album på fb


Nä nu ska du få!

CRAZY

Alla på Natta


Reglerna var, ingen fysisk kontakt? Hmm jag tror killen som går på Natta glömde bort det haha.

laddar på min lilla pistol


En kille snodde brandbilens slang och blötte ner brandmännen


GALET ROLIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />