FIA - Home Sweet Home

Nu är jag hemma igen från Sports camp och det är många blandade känslor. Det är skönt att vara hemma samtidigt som det hade varit roligt att stanna kvar där borta med allt roligt folk och själva vardagen som var underbart rolig. Vakna upp och gå och väcka grabbarna ( jag hade hand om yngsta killgruppen och vi hade 16 underbara killar i gruppen). Efter väckningen gick man och fixa sig lite, tog en dusch eller bara satte upp håret i en tofs och kollade in dagens schema. Frukost där man satt och småsnackade med nyvakna killar som knappt fick i sig frukosten eftersom dom snackar hela nätterna istället för att sova. Sen träning som jag oftast var med på, sen lunch, fritid och då passade vi ledare på att ta en powernap. Träning igen och sen lite häng i at ( activity town), spela lite fifa eller köra sumobrottning. Sen kvällmål och lite häng i kök tre ( där alla innebandyledare hängde på sin fritid och kvällar/nätter). Sen var det samling för kvällen då vi snackade igenom dagen och sa godnatt!

Vi har haft en otroligt rolig vecka, solen sken varje dag och i dag regnade änglarnas tårar på oss eftersom dom var ledsna att lägret var slut. Nu är jag helt slut men det kommer säkert upp fler roliga händelser och berättelser under nästa vecka. Jenny är kvar där och hon har kameran med alla bilder, så bilder får ni hålla er med för dom kommer dyka upp så fort jag har fått dom :) Btw, jag blev utnämnd av HL ( huvudledarna) för innebandyn till veckans ledare! Jag blev chockad och väldigt väldigt glad! Tusen tack allesammans som har gjort den här veckan till en toppenbra vecka! Innebandy klapp klapp klapp! Waka waka eeh eeeh!


Lägrets låt 2010 oh yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />