Fia - Helgen

Det slutade med att jag åkte till Rotebro ifredags och spelade lite beerpong och snackade lite innan vi gick ut. Jag ville gå till Grodan eller Ett ställe men killarna ville inte gå dit så det slutade med att vi gick till Göta Källaren. Stället var helt okej, musiken helt okej men det var inte så mycket folk, antar att dom flesta är och röjer på gotland haha... Det var en mycket trevlig kväll/natt med mycket dans och skratt. Min nya favoritlåt att dansa till är Commander med Kelly Rowland & David Guetta.


Party party

Gårdagen var inte så innehållsrik, vaknade upp och åkte till Tobbe. Tog en promenad till Stinsen, kollade vilka som jobbade på löplabbet och snackade lite med MW och grabbarna som jobbade och sen tog jag och Tobbe en fika. Vi både var rätt slitna efter fredagens party. Sen tog jag pendeln hem, somnade nästan direkt när jag satt mig ned och vaknade upp när jag var två stationer från slutstationen. Perfekt tajming! Väl hemma så åkte jag och Empan och köpte kebab och massa snacks, chips och godis och slog oss ned framför tvn, Jossan kom över och sen hade vi en snackis om utgången och annat smått och gott.

I dag har vi varit på stan, köpte lite smink och nagellack och snart ska jag ut och köra distans. Nackspärren är över så det får bli en lätt distans för att komma igång igen. PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />