Maryyy'' fredagsmys ohoj

Tjosan.

I natt sov jag ensam för första gången på mer än en månad. SVINTRÅKIGT!!!!!!!

Har varit ute och sprungit distans med Laura (den nya tjejen i laget.. som kan prata 5 språk) och Meagen. Sen gjorde vi bålstyrka och tog isbad.

Imorgon ska jag SUPRISE SUPRISE tävla!! :O Jag är typ chockad själv. 1000 m ska jag springa. öhhhh. JAG HAR INTE SPRUNGIT NÅGON BANA SEN I SOMRAS. Kom ihåg det när ni läser resultaten sen... vi ska börja med track träning nu när skolan börjar. Dels för att coach vill ha oss i storform i maj.. och för att precis när inomhussäsongen är slut börjar utomhus så annars skulle de bli typ 6 månader med banträning. AJAJ.

Iaf... det får gå som de går :))


marcus med sin fina kopp han fick av en snäll gubbe på nöjesparken six flags :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />