Maryyy. 2010-01-08 (på amerikanska 2010-08-01) :S

OMG!!! Jag tror vi frös ihjäl idag. Jag förstår inte hur Dallasbastun kan bli såhär kall!!!!! :O:O iaf...

SEX OTROLIG VIKTIGA SAKER ATT BERÄTTA!!!!

1. Jag och Mac har precis ätit lunch med min mam&pap (på skype), haha. Mysigt :D

2. Vi har 1077 dagar kvar att leva enlig Maya kalendern.

3. TILL MUSTO!
Pappa hittade ditt gamla usb minne i våran källare.. med massa bilder och musik. Han skickar de till Löpis :)

4. Marcus är numera också besatt av Disney Channel

5. Jag har köpt en ny jacka ! :)

6. Här är Marcus nya favvo låt från D.C !


All for now! :D LOVE

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va nej? vad roligt.

Vi ska skypa när marcus har åkt ifrån dig.

Vill inte skypa med er nu för jag vill inte stjäla eran tid.+ att min dator är på lagning. <3

2010-01-09 @ 00:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />