Maryy - back in Dallas / SMU (med mac)

Hej hopp 2010.

Shit pommes, nytt ar nu. Galet. ajaj.

Mitt internett funkar ej, men skype a spotify funkar men ej att komma in pa nagon internett-sida. Jag har provat att stanga av brandvaggar och virusprogram men de funkar anda inte. NATT INTERNET-FREAK SOM KAN HJALPA MIG???????

Iaf, nu har jag och Marcus precis sprungit och kort styrka och da kom jag pa att de har ju datorer pa gymmet ;P sa nu sitter vi bada och bloggar. HAHA, GEEEEEKIGT :P

Igar landade jag och Marcus typ samtidigt pa Dallas Forth Worth Airport. SHIT, vad de va skont att traffa honom igen. Galet :D Idag har vi mest chillat, handlat mat, gatt runt pa campus och kollat pa disney channel (hehe). Jag vaknade av att jag fick frukost pa sangen, mysigt va? hihi.

IMORGON ska vi till Six Flags, ett nojesfalt. :D

Later darlings. Hoppas natt under sker sa att mitt internett funkar igen. AMEN.

Nagra av attraktionerna som jag och marcus ska fa nara doden upplevelser imorgon...


Kommentarer
Postat av: Macs mormor

Kramar till er båda två.

2010-01-03 @ 07:37:01
Postat av: sanna

åh jag är så glad för er skull, att ni äntligen får vara tillsammans. ha det så bra och njut av tiden !!!! <3

2010-01-03 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />