MAARYY'' LPG 4-EVVA

Tjoho.

Idag körde vi 8x400 m. Jag har aldrig sprungit ett sånt långt pass innan (så jag var fett neggo) men de visade sig vara asbra. Vi sprang snabbare för varje 400:ing och avslutade sista på 67. Najs som bajs.


Här kommer filmen ni har väntat på. (Den gick inte att ladda upp i videofy så de fick bli youtube...)

LÖPET ÄKTA SIDA.


info:
Aaaassskön video ;)  Och Em är fett kul!!! (Och inte likt Em att vara så ;))
Hahah, ser ni hur stökigt mitt rum va el?

I videon; Mary, Mikeal, Adam, Fia, MrE;) och Emmy som kameraman.

Kommentarer
Postat av: Fisen

hahaha jag diggar mickes kliande på armen, han ogillade väll att emmy filmade hahaha

Postat av: Micke

hahaha, "Tänd lampan så jag får bättre ljus" hahahha xD hon skulle ju va på din sida xD :P

2010-01-27 @ 12:58:06
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Matte

Nu saknar jag löpet lite.

2010-01-27 @ 14:18:32
Postat av: Emmy

hahaha förlååt Mary. jag borde ha räddat dig från att bli duschad. ;) :P

2010-01-27 @ 20:51:04
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />