FIA - Onsdag

Jag har samma lektion som snyggingen!! Han sitter längst bak och jag sitter längst fram i klassrummet så om jag ska snacka med honom måste jag göra det före eller efter lektionen. Han är också en athlete, jag vet inte hans namn eller ålder men jag vet att han spelar Baseball. Btw så såg jag honom idag, han cyklade hem samma väg som mig. MEN jag hade otur för jag fick stanna vid ett rödljus, och han trampade lugnt vidare, sen cyklade jag fort som f*n för att hinna ikapp honom för att se vart han bodde, jaa jag tror aldrig att jag har cyklat hem så snabbt. Jag kämpade som bara den för att komma ikapp, för man får vänta jättelänge på grön gubbe här... Haha!  Ett-två-tre låt hjulen snurra, ett-två-tre låt hjulen snurra lalalala.. Jag hann ikapp och jag såg vart han svängde av, han bor i samma hus som Missy, typ 5 min ifrån mig. Mohaha det var ett roligt äventyr, och allt kämpade bara för att få se vart han bodde. Jag är bra nyfiken jag! Vad hade jag förväntat mig, att han skulle vänta in mig och säga hej, jag har också spanat in dig, ska vi ta en fika på starbucks och diskutera political science... Mohaha I don't think so, men drömma kan man :)

ASBRA LÅT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />