FIA - Lördag

Solen skiner och vi ska ut och träna sen ska vi lägga oss och sola på taket, eller så cyklar vi till poolen och lägger oss där. Vi får se hur vi gör men sola blir det i alla fall :)

Jag hade en klump i magen igår efter att familjen hade åkt och jag kan fortfarande känna den i magen. Det är en klump som symboliserar saknad. Jag saknar dem så otroligt mycket, löjligt för dom åkte ju igår. Men när bilen svängde av runt hörnet så kom tårarna, och när vi kom upp till en tom lägenhet blev det extra jobbigt. Man ser spår efter dom överallt, och själva grejen att jag inte kommer att träffa dem på väldigt länge gör det ännu jobbigare. Det var så roligt när dom var här, nu är det något som fattas, och det kommer ta ett tag att fylla ut deras plats i vardagsrutinen vi hann skapa under dom två veckorna dom var här.

Sebban kom upp igår kväll när han kom hem från LA, vi kollade på filmen dance flick och det lättade upp stämningen lite, det var bra att han kom upp för det blev en annan stämning än den ledsna stämningen vi hade innan.

Mary åkte hem till dallas igår, Marcus landade en halvtimme efter henne. Hoppas dom kommer att ha en toppentid tillsammans, det är dom värda dom där små tuttorduvorna :)


Världens bästa föräldrar


Världens bästa lillasyster
 Den här bilden är så hiimlans rolig haha


Kommentarer
Postat av: Mum

LOVE <3

2010-01-03 @ 02:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />