FIA - looovely

Jag älskar starbucks!! Jag har suttit där i ett antal timmar nu och druckit caramel frappucciono och läst en skolbok... Ibland tog jag en paus från läsandet och tänkte livet och på vilket underbart-bra liv jag har. Jag har allt och lite till, så jag har egentligen ingenting att klaga på!

Snart kommer Anni och hämtar upp mig, vi ska till fashion valley för lite shopping. Jag måste köpa ett par beiga chinos för några tjejer i laget kom med idéen att alla ska ha på sig det när vi flyger till tävlingar... Jag röstade på jeans men blev nedröstad, så det är bara att spendera lite pengar på ett par byxor som jag bara kommer att ha på mig när jag flyger till tävlingar.

I morse cyklade jag till skolan för att lämna tillbaka spanskaboken och hämta ut två andra böcker till engelskan och geografin. Vet inte hur många kvitton jag skrev under men det var ett nytt skrivaunderkvittonundersammaköp rekord haha...

Btw- gårdagens storkok blev väldigt lyckad! Jag lagade fyra olika maträtter och nu har jag 20 matlådor i frysen. Sanna sa att näringsämnena försvinner när man fryser in mat, tråkigt men sant. Men med lite sallad och bra frukost och lunch så tror jag att jag klarar mig :)


Gårdagens födelsedagsfest var väldans trevlig. Stackars Kristin bara som hade världens huvudvärk som aldrig ville ge med sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />