FIA - Kolla på moln kan vara väldigt roligt

Dagen har gått riktigt fort, först tränade vi, sen gick vi träningsrummet och fick hjälp att stretcha ut stela muskler och jag fick min rygg fixade, äntligen!

Efter det cyklade vi hem och la oss på taket och solade, jag somnade. Det var riktigt skönt! Emmy kollade igenom sin nya massagebok och berättade massa intressanta saker till mig, jag försökte verkligen hålla mig vaken och visa att jag var intresserad, för det var jag, men jag lyckades bara svara mm, aaa, coolt haha :)

Sen har vi lagat jättegod middag, Seb knackade på precis när maten var klar så vi sa att han kunde få äta middag med oss, och i utbyte så körde han oss till yoghurt land och köpte yoghurt :D MUMS!!

Resten av kvällen spelade vi fotboll och amerikansk football på Sebs xbox...  Filip kom precis hem från LA, han har varit där och köpt en bil idag, men när han kom in till oss sa han att bilen luktade bränt och att han måste ta den till en verkstad imorgon (Filip är en svensk som lånar min granne Rikards rum ett par dagar medan han letar boende och fixar bil, han ska börja plugga här borta nu )

I morgon flyttar den tredje rummisen in, ingen aning vem hon är, en tjej i tracklaget som ska göra en transfer. Coach frågade om rummet fortfarande var ledigt och det var det så hon ringde tjejen och tjejen som letade lägenhet sa ja och imorgon flyttar hon in. Hoppas, hoppas att det är en rolig tjej och en bra tjej att dela lägenhet med. För er som inte visste det så har Anni, finskan, som bodde med mig och Chris(marianne, samma person) flyttat till en annan lägenhet. Så hennes rum var tomt och de skulle leta efter en exchange student som kunde bo där i ett halvår men nu flyttar den här tjejen in.

I morgon blir det shopping, jag och Empan ska shoppa, jag har inte så mkt pengar men jag ska ändå kolla lite och Emmy har en lista på vad hon vill och behöver köpa. Sen ska vi äta på Cheesecake factory, eller hur det nu stavas, Sebban ska också med!

GOD NATT OCH GOD MORGON!



OH YEAH SO NICE!


EMMY HÄLSAR TILL ER ALLA!!


Kommentarer
Postat av: DAD

Hittade en låt som jag tror du gillar:

http://www.youtube.com/watch?v=bT7NgZa7yZY



Jag lär mig den på gitarr nu. Så lär dig texten så får du sjunga den med mig när du kommer hem.



Krama emsan från mig. Hoppas du läste mitt meddelande i Dave Matteuuuuuus skivan.



Kram Pappa



2010-01-09 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />