FIA - Första skoldagen avklarad

WOOOWW!! Det här kommer att bli en tuff termin...
I dag hade jag engelska, läraren verkar lite virrig, inte alls lika bra som förra engelska lärare vi hade i steg 1. Det här är en fortsättningskurs. Det var även fyra svenska tjejer i klassen.. Sen hade jag biologi, woow det kommer bli en tuff kurs, massa modeller som ska göras och läxor och prov. Sist var det spanska, som jag sååå hade sett fram emot. MEN vilken besvikelse! Man ska ha förkunskaper så läraren satte igång och prata spanska med oss och jag förstod lite men inte alls mycket. Så det är bara att hoppa av, istället ska jag läsa geografi.

Efter skolan käkade jag lunch med dunderförskylda Julia och sen tränade jag på gymmet med alla snyggingar.. Hej kom och hjälp mig! Nuu maaat och ikväll ska jag göra registrera mig för biologin på nätet och göra biologiläxan. Wow wow wow! I morgon väntar political science och matte.

Ps. Jag hittade ingen snygging på någon utav lektionerna, men ooj så många puddingar det finns i killarnas lacrosse lag! GRRR!


Min gamla bakgrundsbild på datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />