Emmy och Fia - Vår amerikanska vardag

Vi har börjat bete oss som riktiga amerikanare; vi går runt i uggs till klänning eller shorts, rosa mjukisdresser, älskar att fixa våra naglar, älskar allt som är rosa, älskar starbucks speciellt caramel frappuccino, sitter i bilen med kopplet ut från fönstret till grannens hund som vi passar och som behövs rastas, vi går på basketmatcher och skriker oss hesa, shop until we drop, love junkfood elller jaa inte riktigt såå va ;) Vad av ovanstående som är sant eller inte får ni avgöra själva!

I dag har vi shoppat, Emmy hittade massa fint och jag köpte lite fina grejer på Victoria secret och ett par jeans från american eagle :) En riktigt trevlig och bra dag! Hade ont i fötterna när jag kom hem men då var Emmy så snäll att hon masserade mina fötter efter en fotmassage-mall i hennes nya massagebok.

Den nya rummisen är toppen! Hon är verkligen supercool, det här kommer bli bra det här :)

Emmy hälsar; "jag mår jättebra, har jättekul, skrattar hela tiden, älskar min syster"




<3 WE ARE BEST TOGETHER <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

STÄMMER....You and me together...can do anything anyhow... enligt Matthew

2010-01-10 @ 11:01:46
Postat av: Jenny

kan göra vad som helst för att stå där brevid er. Saknar er och landet så himla otroligt fantastiskt mycket. Vill tillbaka!!

<3

2010-01-10 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />