Emmy - lever livet I san diego

haha det var svenskar i Down Town idag, mötte flera stycken. wow wow woow, inte så vanligt! Efter träningen så tog jag och Fia Trolleyn down town, gick omkring i city och kollade runt på affärer och folk :P det är så himla fint i down town, fräscht och vackert. dock bör vi lära oss vilka gator som ska undvikas för ibland kom vi in på skumma gator som vi snabbt passerade. lite otäckt var det ibland måste jag erkänna, särkilt när dte var mörkt. jag var jätteimponerad över shoppingcentret som var utomhus haha. Var inne på Victoria Secret, skulle prova ut en BH, men det var alldeles för stressiga där på grund av rean. ska prova en annan affär, när dom har lite mer tid - hallååå det är jakt efter en BH som gäller och det är viktiga saker ;) det håller ju både tjejer och killar med om haha!! sedan lyckades jag skära mig på en parfymflaska också, jag hade precis fått prova en handkräm så mina händer var hala och jag försökte öppna korken till flaskan och slant till, så nu har jag skärsår på pekfinger och tumme :( Vi kom precis tillbaka till lägenheten, har ätit apelsinklyftor och druckit vatten med krossad is från ismaskinen i köket ;) nu ska vi kolla på Paradise Hotel - vinteruppehållet är ju över.





man kan visst åka skridskor även här i SD

Imorgon ska det bli över 21 grader och strålande sool - då ska vi lägga oss vid utomhuspoolen och steka, och skulle det bli liite kallt så ska vi göra som vi gjorde igår - hoppa ner i utomhus jaccuzzin. ska även träffa Fias coach imorgon, och så lovade vi killarna att gå på deras basketbollsmatch och jaa man ska ju hålla vad man lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />