Emmy- Feb. 9, 2010

7:19pmEmmy

hahaha jag och andrea dubbelkollade nu

dom har skrivit fel nummer

7:20pmMalin

vadå?

7:20pmEmmy

så jag har inte fått någon gepard hahahaha

pinsaaamt

7:20pmMalin

vadå?

vad är det då?

7:20pmEmmy

så jag skrev ett nytt meddelande att ba oj jag ser nu att dom har skrivit fel nummer på och i paketet

jag ska lämna ner det imorogn hahaha

han har säkert beställt det till sig själv

eller jag fattar inte

7:21pmMalin

va??? är det sant? så det var inte till dig?

7:21pmEmmy

jag tror inte det

7:21pmMalin

är ditt namn på det?

7:21pmEmmy

det står liksom olika saker

7:21pmMalin

men han skrev ju den där lappen med att du sprang fort

7:21pmEmmy

nej det står bara from så hans namn

haha nej han skrev aldrig något med att springa

han skrev bara this was you in another life

haha jag fattar nada

7:22pmMalin

nämen, har han svarat på facebook?

7:22pmEmmy

men det var ju sjukt konstigt om jag skulle få någon jävla gepard

haha nej det har han inte

tur var väll det för nu skrev jag ett nytt meddelande och skrev att jag lämnar tillbaka det imorgn

piinsamt. men det var ju inte mitt fel jag kollade ju flera gånger där nere i mailroom

skit samma kul var det iallafall

även om jag bara halvfick ett paket hahaha

7:24pmMalin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

thats soooo funny!

7:26pmEmmy

jag ddööör

hahaha

fattade noll

nu ska jag smyga ner ett megastort paket imorgon

7:26pmMalin

jag dör också, av skratt.... what a great story!!

7:27pmEmmy

aa det här är fy fan skitroligt

hahahaha när det egentligen är jag som snor paket

7:28pmMalin

hahahahahaha du är så jävla rolig jag döööör

7:28pmEmmy

jag dööör

fy ffaaan heregud

jag förstår inte hur jag lyckas med allting



bakgrunden till detta är det här:



men det var faktiskt inte mitt fel, det står inget namn bara vem det är från och så stod det mitt mailroom nummer fast på paketet med små bokstäver står det ett annat nummer... asså jag orkar inte. så här har vi pratat om det flera gånger idag och ba åååh emmy har en hemlig beundrare. hahah det första andrea gjorde var att kolla om det fanns någon kamera på gosedjuret... herreguuuud vad kul vi har haft. tack för missförståndet, var länge sedan jag skrattade så mycket!!!!!!!! morgon lämnar jag tillbaka geparden så får killen som beställde en present till sig själv (och skrev this was you in another life) roa sig bäst han själv kan.

hot mess!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />