Maryyyyyyyyyyyyyyyy

Idag när jag kom hem från shoppingen och sa hejdå till Klara och skulle precis stoppa nyckel i dörren hör jag Sara skrika hysteriskt där inne:

- MAARYYY???!!!
jag: -eeh. ja?? (vågar knappt stoppa nyckeln i låset..)
Sara: - KOOOM FORT!!!!!!!!
Mary: - ehh... okej (ser framför mig Sara omringad av 10 ormar eller att hela lägenheten brinner. Öppnar dörren och ser Sara super exalterad hoppa upp och ner i soffan!)
Sara: - Dom vann!Och kom tre!Det är helt sjukt!Hellner bara kördeochsen så bromsade domochså kom Olsson!Och så spurta dom!Och sen...
Mary: - VAAA??? Jag fattar ingenting!!!!!!!!!!

Efter en studn förstod jag att dom hade precis kört i mål när vi kom hem tydligen. hahah. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />