Maryyyy

JAG ÄR SÅ GRYMT STOLT ÖVER ALLA MINA KOMPISAR SOM SPRINGER SÅ SJUKT BRA ÖVERALLT!!!!!!!!!!!!!! (och än är inte helgen slut :O) GRATTIS ALLA SOM KÄNNER SIG TRÄFFADE ;)

Måste erkänna att stafetten igår var så spännande att jag nästan började gråta. Låt mig berätta... Vi sprang då DMR som står för Distance Medley Relay med sträckorna 1200+400+800+1600. Sara startar på första sträckan med 11 andra lag. Det blir lite stökigt i början med ordnar sen upp sig. Sara hänger med i klungan toppenbra och lämnar över pinnen till Alex som trea. Alex rusar iväg 400 m men blir dock ända passerad och lämnar över pinnen som femma. Sen är det jag som hoppar upp och ner på startlinjen av exaltering innan jag får pinnen och rusar iväg. jag tar in på alla där framme men passerad dock bara en som typ joggar 800 m. Sen är de Kristines tur att hålla den blå pinnen. Alla skriker så man hör inte ens vad man tänker. Det är ca 12 sek upp till ledande klungan med tre pers. Kristine springer1600 m och är med två varv kvar ifatt klungan. Alla hade räknat bort SMU men plötsligt så ligger vi etta :O:D sen blir de villt spurtande med en Tulsa tjej hinner före med 0.6 sek. Vi hamnar alltså på andra plats och slår både skolrekord och conference rekord. ASKUL LOPP!! :D:D

Nu är jag jättestressad så jag får blogga mer sen. puss. love love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />