Maryyy' Jaha, ska jag också följa trenden med en bibel eller?

Näää!!! En annan gång kanske...

Sitter och skriver på 3 arbeten samtidigt. En labbrapport, ett musikarbete och en argumenterade text i engelskan. Dessutom pratar jag med Fia på skype, äter sen middag och halvkollar på Medium. OMG, vad jag är effektiv.

Idag var jag, Kathleen och Klara och köpte cykel till Klara. Påväg hem skulle vi tanka och då spruta Kathleen bensin över halva sig. Lite humor på det. :P

Idag hörde en gammal fellow av sig på facebook. Det var en oehört trevligt pratstund att catcha upp lite. Herregud vad man kan förrändras på 2 år.



öööhöhhh, what more? LITE SARA NEWS kanske?
Denna veckan har inte börjat bra för våran kära Sara...
1. Hon tappade rösten
2. Hennes fönster gick sönder tack vare en dum lövblåsargubbe
3. Hon spillde vatten över tangentbordet så datorn fick krupp
4. Kan inte komma på ngt mer.... men de va nått mera

Så sänd en tanke till Sara!!!!

Allt för idag. Hej leverpastej.


En vanlig dag på SMU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />