Mary''' ahmen, tjena. bibel igen. Varsågod Mustonen! ;)

Emmy å jag jobba lite på bloggens outfit.. som ni kanske märker. Eller de var mer Emmy som jobbade medan jag fick vara bedömmare (inte för att det blev jag som jag ville ändå.. :P) haha. iaf. Vi har lite mer att jobba på... Nu ser det ut som "hej vi är 16 år, har precis skapat en blogg som är jätterörig. Välkommna". eller???(!)

Idag var jag på en outlet och shoppade. Ska ta kort nångång på sakerna... M&P ni kommer älska kläderna + skorna. Kathleen klädde mig precis som ni tycker jag ska klä mig. Blev ganska snyggt faktistkt :))

Jag har läst kanske en mening i min metrologibok idag, medans Sara och Verra har pluggat cirkus +7 timmar (HOLY MACARONI). Så jag har lite ångest, därför ägnar jag morgondagen åt bibloteket. För vi åker till Iowa på torsdag och då missar vi en del i skolan. Dessutom vill jag inte råplugga när vi är ute och reser. Nästa vecka lyder...
Måndag: Ekonomi quizz + matte quizz + musik quizz
Tisdag: Metrologiprov
Onsdag: Första utkastet på engelska uppsattsen + skriva musikblogg om en medeltidslåt, typ. + lämna in hemläxa för metrologin.
Tordag - Söndag: Iowa (ska bara springa 1 mile dock)

Haha, jaja.. jag har mer att berätta :O men de får bli en annan gång. PUSS SÖTISAR SOM LÄSER.



Pappa skickade lite bilder på hur de ser ut hemma.. Hur står ni ut????

Här går man in i huset :P


Min "tre vånings lekstuga". hehe. + våran damm, (fast den är under snön)

Garage nr 2

Så, nu vet vi. Det här var särskilt till dig Emmy, du gillar ju mina bilder!!! ;);)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bibelinlägg om Sanna Mustonen uppskattas.

Annars mega dislike.

Fast jätte like på emmy och fia ändå!

2010-02-07 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />