FIA - Save the last dance

Konstigt att amerikanarna inte har ketchup till pasta.. Vi hade besök igår och jag gjorde i ordning köttbullar och pasta, tänkte inte på att ha någon sås utan tog fram ketchup, som jag alltid har till mina köttbullar, men dom bara kollade på mig som en stort ? och frågade om jag hade någon pastasås eller salladsdressing. Haha! Sen kollade vi på " Save the last dance" och jag ville bara försvinna ner under kuddarna i soffan när hon dansade första gången på utestället, goossh är det sådär jag ser ut när jag dansar? Men andra gången dom dansade så hade hon ju övat och då dansade hon riktigt bra faktiskt :)

Anyway, jag hade träning imorse, sprang 30min snabbdistans och körde några stegringar. Nu har jag ätit gröt och pluggat lite. Ska cykla till skolan om 20 min och då väntar: eng, biologi, geografi och efter det ska jag och A till F och fixa rygg och knä.

Kolla vilken bra låt jag har hittat genom att klicka mig runt på youtube


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />