FIA - OH YEAH

INGEN STRESSIS!!! Peppar peppar ta i trä...

Jag var hos doktorn igår och fick svar på mina x ray bilder. Dom kunde inte se någon skada på benet, men man kan bara se stora skador på benet med x ray, så om det inte har gått över så ska jag köra bonescan ( eller vad det nu hette) för att se om det är någon liten skada på benet. Dom gav mig naproxen som jag ska knapra på i en vecka för att lugna ned inflammationen/irritationen.

I helgen åker vi till New Mexico, jag ska BARA köra 800m haha! Ska bli skönt att bara få fokusera på ett lopp, men lite läskigt ändå att allt ska ut på ett lopp! I CAN DO IT!

Doktorn sa åt mig att vila i två dagar, idag ska jag cykla lite lätt och imorgon fredag flyger vi så det blir nice...

I dag måste jag ta tag i mattegrejen också, ska ta trolleyn efter political science klassen och fixa skiten. Kan lyssna på musik och plugga på tåget så tiden kommer nog att gå ganska snabbt... Jag gjorde både mina quizzer för den här veckan igår kväll när jag väntade på att tvätten skulle torka. Så ikväll ska jag bara göra matteläxan och packa inför helgen i lugn och ro :) Men först skola,downtown, cykla, studyhall, middag sen hem!

Empan jag kommer att vara inne på skype ikväll runt tio din tid, missade dig igår!



Rolig reklam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />