FIA - New Mexico tomorrow!

Dagen har varit gaaalet lång, jag spenderade tre timmar på att åka fram och tillbaka till down town, men nu är det fixat så det är nice! Efter det väntade studyhall två timmar och sen gick jag och mina rummisarna till pita pit och käkade god middag. Jaclyn jobbade ikväll så vi fick lite extra tzatsiki (eller hur det nu stavas) och snackade massa, himlans trevligt!

I morgon bär det av till New Mexico, 800m och 4x400m stafett på lördag är det som gäller för mig! Jo ska också tävla i helgen, så himlans roligt! Vi ska flippa pankakor hela helgen, hahaha "fllliiiippp that pancake" ( istället för give me five, men man vänder på handen, så man slår ihop händerna på utsidan av handen istället för handflatorna).. haha bra beskrivning, vi kör give me five helt enkelt, det var Emmy och söta Mark som lärde mig det.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag packa för helgen, funderar på om jag ska göra matteläxan nu eller om jag ska spara den tills på söndag... Jag borde nog göra lite ikväll så att jag inte sitter med allt på söndag då det är Super Bowl, yieeeyy!!!

Jag hörde den här sången häromdagen i gymmet, jag blev superglad haha, var ett tag sen jag hörde denna uttjatade låt, men bra är den.. Nej nu ska jag spela hög bra musik och käka m&m's medan jag springer runt i rummet och letar efter saker som ska ner i tävlingsväskan.

PEACE OUT!


DO U REMEMBER?


Kommentarer
Postat av: lisa

New Mexico,härligt.

Då får du säkert springa mot Carolina( kenyanskan) som jag tampats mot hela hösten, eller tampats och tampats hon låg bara några minuter före på cross country,. haha! Ha kul, spring fort, visa vart du kommer ifrån :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />