FIA - Lördag

Vi har en tävlingsfri helg, så imorse sov jag ut och käkade äggmackor till frukost framför tvn :) 

Nu ska jag cykla till bibblan och pluggilugga, har massa prov och inlämningar som kommer upp, blää! 
Jag har gaaalet mycket dom två närmsta veckorna, vet inte hur jag ska ta mig igenom det på ett bra sätt. 8 biologi quizzez, internet-test biologin och exam 1 biologin, ling- inlämning första uppsatsen, matteprov, political scienceprov, geografiquiz och prov. OMG! Biologin är jobbigast och svårat, galet mycket att lära sig, verkligen galet mycket och så många ord och grejer, fattar inte hur jag ska hinna lära mig allt till nästa fredag...

Aja allt löser sig, nu ska jag kila iväg, ingen idé att sitta här och klaga över hur mycket man har när man kan ägna tiden åt att plugga istället haha.

I kväll är det valentines party hos tenniskillarna! Dresscode: sexy. eeh? haha


Hatt-tricket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />