Emmy - tisdagskväll i New York

kvällen har tillbringats vid skrivbordet, har läst artiklar och pluggat inför mitt prov i personal wellness på torsdag.
...
idag är jag oerhört glad.
delvis för att det har snöat hela natten och hela dagen så det är oerhört vackert ute, jag njuuter av snön och tycker att det är jättevackert - just nu ÄLSKAR jag vintern!!!
men även för att jag känner mig i väldigt bra form, träningarna går bra och foten är under kontroll...
...
btw jag haaatar choklad, kan inte sluta äta när jag väl har börjat. det är så himla gott, älskar choklad. har snart ätit upp min andra mintkrokantkaka som mamma skickade förra veckan... har två rader kvar, sedan är den slut, finito!!!
ja just det var en sak till.... eller nej det skriver jag på secretsoffiemma.blogg.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />