Emmy - snowday

hahaha klockan ringde åtta imorse, jag vände mig om och frågade Andrea om det var skola eller inte, hon sa nej. Det var allt jag behövde höra för att lägga på huvudet igen och somna om ett par timmar till...
skolan var inställd idag för att det hade kommit massa snö under natten, imorse var det inte sååå mycket snö ute, men det har snöat heeela dagen så nu har vi mycket snö.
Så istället för att ha fem lektioner (som jag vanligtvis har på onsdagar), så har jag inte haft en enda... vi tog sovmorgon, åt frukost, tränade, hade snöbollskrig på the quad och sedan gick vi och åt middag utanför campus...
heelt underbar dag, har haft jätteroligt och det är så vackert med all snö. Emmy är mycket mycket glad!!!
haha jag muular inte även om det ser ut som det. jag hjälpte henne faktiskt att ta bort snö!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />