Emmy - bilder från mina 2x800m förra lördagen



bilder från mitt 800m lopp förra veckan. första varvet låg jag trea, sedan gick jag om och jagade tjejen i svart.. hon vann på 2.09 så det gick lite för fort för mig. men jag provade iallafall...



dessa tre bilder är också från tävlingen förra lördagen i Yale, fast från stafetten på 4x800m. se så glad jag blev när vi tillslut lyckades kvalificera oss!!!


nej nu ska jag till trainers och få laserbehandling på foten, var där i morse och körde övningar och ultrasound... dom vill att jag ska gå till doctor useless på onsdag men det vill inte jag. han kommer säga att det är en stressis som han säger till alla andra... jag ska dra ner på löpning, behandla och undvika doctor useless haha that is my plan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />